Αρμόδιος για την κεντρική διαχείριση παραπόνων στην Εθνική Τράπεζα είναι ο Τομέας Client Conduct. Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του Τομέα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.
Το εκάστοτε ζήτημα διερευνάται σε συνεργασία με τις αρμόδιες Μονάδες της Τράπεζας. Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης παρέχεται απάντηση, το συντομότερο δυνατό, στα χρονικά όρια που ορίζουν οι διατάξεις του εκάστοτε ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου.
Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση της Τράπεζας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, όπως ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής, ενώ διατηρείτε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε και στην αρμόδια Εποπτική Αρχή.
Η Εθνική Τράπεζα, ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, θα προβαίνει σε επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που περιέρχονται σε γνώση της στο πλαίσιο και για το σκοπό της διευθέτησης και διαχείρισης του σχολίου, της υπόδειξης ή του παραπόνου σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Γενικό Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 (GDPR) και στο ειδικότερο ρυθμιστικό πλαίσιο εφαρμογής του. Για πληρέστερη ενημέρωσή σας σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να ανατρέξετε στη Δήλωση Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Εθνικής Τράπεζας η οποία είναι διαθέσιμη στο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας καθώς και στον διαδικτυακό ιστότοπο της Τράπεζας.