Aν δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της Τράπεζας, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως το παράπονό σας στον «Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή» το αργότερο μέσα σε ένα (1) έτος από την ημερομηνία υποβολής του στην Τράπεζα, ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στη διεύθυνση:
Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής
Διεύθυνση: Μασσαλίας 1, 106 80 Αθήνα
Τηλέφωνο: 10440, +30 210 3376700
Fax: 2103238821 - email: [email protected]
Ο «Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής» είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με σκοπό να εξετάζει δίκαια, αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες, διαφορές που ανακύπτουν από την παροχή τραπεζικών και επενδυτικών υπηρεσιών και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτησή τους.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του «Ελληνικού Χρηματοοικονομικού Μεσολαβητή» www.hobis.gr
Για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών σας με την Τράπεζα μπορείτε να προσφύγετε και σε οποιονδήποτε άλλο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρημένο στο Μητρώο φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, www.efpolis.gr, όπου μπορείτε να βρείτε αναρτημένες και περισσότερες πληροφορίες για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών.
Σε περίπτωση που η διαφορά αφορά σε συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών, μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημά σας για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, μέσω της Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών στην ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr.
Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι η υποβολή παραπόνου στην Τράπεζα δεν αναιρεί τη δυνατότητα δικαστικής επιδίωξης των έννομων αξιώσεών σας, ούτε διακόπτει την παραγραφή τους.