- Διαχείριση ΡΙΝ, χρεωστικών, πιστωτικών και prepaid καρτών. Ειδικότερα:
- Διαχείριση κωδικών Digital Banking. Ειδικότερα:
- Επανέκδοση κωδικών
- Ξεκλείδωμα password
- Αλλαγή Username
- Ξεκλείδωμα OTP*
- Διάφορα αιτήματα* όπως:
- Διερεύνηση πορείας εμβασμάτων
- Θέματα λειτουργίας προγράμματος Go For More
- Αντιλογισμός εξόδων/τόκων/πληρωμών καρτών
- Διερεύνηση συναλλαγών ΑΤΜ/APS
- Πάγιες εντολές σε οργανισμούς. Ειδικότερα:
- Ανάθεση νέας Πάγιας Εντολής
- Ανάκληση υφιστάμενης Πάγιας Εντολής
- Τροποποίηση υφιστάμενης Πάγιας Εντολής και Επιστροφή ποσού (Refund)*
- Αντίγραφα κίνησης λογαριασμών και καρτών. Ειδικότερα:
- Αντίγραφα κίνησης καταθετικών λογαριασμών
- Αντίγραφα κίνησης καρτών (πιστωτική, χρεωστική και prepaid)
* Υπηρεσία διαθέσιμη μόνο μέσω Contact Center στο 210 48 48 484
Αν δεν έχετε αποκτήσει κωδικούς Digital Banking, δείτε εδώ πώς μπορείτε να το κάνετε σε λίγα μόνο βήματα.
Εναλλακτικά, για τις παραπάνω εργασίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Contact Center, καλώντας στο 210 48 48 484.
Στη νέα Ψηφιακή Εποχή, πλέον:
- Υπογράφετε και ανταλλάσσετε ψηφιακά τα αναγκαία έγγραφα και δικαιολογητικά, κατά την ολοκλήρωση τραπεζικών εργασιών στα καταστήματά μας.
- Προγραμματίζετε το ραντεβού σας σε ένα από τα καταστήματά μας, όταν αυτό είναι απαραίτητο, μέσω του nbg.gr και του Digital Banking.
- Χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική υπογραφή μέσω Digital Banking.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας online, μέσω του Digital Banking και της υπηρεσίας eGov-KYC.