Κατάλληλη φωτογραφία
Σίγουρα η εμφάνιση δεν πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο σε μια τέτοια προσπάθεια, όπως η αναζήτηση εργασίας. Όταν, όμως, πρόκειται για ένα καθαρά επαγγελματικό περιβάλλον, όπως αυτό του LinkedIn, όπου δεν υπάρχει άμεση διαπροσωπική επαφή, είναι σημαντικό η φωτογραφία προφίλ που θα χρησιμοποιήσετε να είναι κατάλληλη, σοβαρή, όχι όμως ψεύτικη, και επαγγελματική. Είναι σημαντικό να μην παρασυρθείτε από την πιο χαλαρή διάθεση που επικρατεί σε άλλες Social Media πλατφόρμες, όπως το Instagram ή το Facebook.
Κάντε το προφίλ σας δημόσιο
Πρόκειται για μια πολύ σημαντική κίνηση καθώς, αν δεν καταστήσετε το προφίλ σας ορατό σε τρίτους, τότε αυτομάτως «αποκόβετε» άλλους επαγγελματίες από το να έρθουν σε επαφή με εσάς και το προφίλ σας και χάνετε έτσι την ουσία του συγκεκριμένου καναλιού που δεν είναι άλλη από τη διασύνδεση με την επιχειρηματική κοινότητα.
Επιλέξτε τα αγγλικά
Είναι μάλλον καλύτερο οι πληροφορίες του προφίλ σας να είναι γραμμένες στα Αγγλικά, διότι είναι η γλώσσα που θα επιτρέψει στο περιεχόμενο της σελίδας σας να γίνει κατανοητό από όλο το πλήθος των χρηστών που θα το επισκεφθούν, ανεξαρτήτως χώρας ή εθνικότητας. Απαραίτητη προυπόθεση, βέβαια, είναι να έχετε επαρκή εξοικείωση με τη γλώσσα, ώστε να αποφευχθούν λάθη, όχι μόνο γραμματικά, αλλά και διατύπωσης η οποία πρέπει να μπορεί να αποδώσει καθαρά και σωστά τις ικανότητες, την προϋπηρεσία και συνολικά όλη την επαγγελματική σας πορεία.

Περιγράψτε «έξυπνα» τον εαυτό σας
Είναι το σημείο εκείνο στο οποίο χρειάζεται να δώσετε τη μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή. Στην περίληψη, το κείμενο δηλαδή που θα υπάρχει ψηλά στο προφίλ σας, θα πρέπει σε λίγες μόλις φράσεις να αναφέρετε επαγγελματικά χαρακτηριστικά σας που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη της σελίδας σας, χρησιμοποιώντας λέξεις – κλειδιά (keywords) που αφορούν στο αντικείμενό σας αλλά και συνολικά στη σύγχρονη αγορά εργασίας.
Αναλυτικές πληροφορίες ως προς το επάγγελμά σας και την πορεία σας, την ειδίκευσή σας, σε ποιες εταιρείες έχετε εργαστεί ή ποιες είναι οι δεξιότητες που σας κάνουν να ξεχωρίζετε, θα μπορείτε να δώσετε σε άλλες, πιο κατάλληλες, ενότητες του προφίλ σας.
Δικτυωθείτε
Αυτό πρακτικά σημαίνει να συνδεθείτε με επαγγελματίες της αγοράς, να ακολουθήσετε τις σελίδες εταιρειών που σας ενδιαφέρουν - όχι απαραίτητα για να εργαστείτε σε αυτές αλλά γιατί είναι leaders στον τομέα τους - ή να γίνετε μέλος επαγγελματικών ομάδων που θα σας βοηθήσουν να παραμένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις στο αντικείμενό σας.
Το LinkedIn αποτελεί ένα εργαλείο που μπορεί να σας οδηγήσει σε πολλές ευκαιρίες, εφόσον αξιοποιήσετε σωστά τις δυνατότητες που προσφέρει. Είναι ένας ολόκληρος νέος κόσμος και γι’ αυτό θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στην εξερεύνησή του και στην εξοικείωσή σας με όλες τις δυνατότητές του.