Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Mobile banking. Οι Gen Z επιθυμούν φιλικές προς τον χρήστη εφαρμογές με 24ωρη πρόσβαση, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους οποτεδήποτε και από oπουδήποτε βρίσκονται.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Οι Millennials, επίσης, προτιμούν στην πλειονότητά τους τις ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές αντί αυτών που απαιτούν τη φυσική τους παρουσία, εξοικονομώντας έτσι πολύτιμο χρόνο και διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους.
Ταχύτητα στην εξυπηρέτηση
Οι Gen Z καθώς και οι Millennials εκτιμούν τις εύχρηστες εφαρμογές, τις γρήγορες συναλλαγές και την υποστήριξη πελατών όλο το 24ωρο. Για τις γενιές αυτές, οι ευέλικτες τραπεζικές υπηρεσίες που προσαρμόζονται συνεχώς στις νέες τεχνολογίες είναι απαραίτητες. Εκτιμούν τις ευέλικτες επιλογές σε όλα τα τραπεζικά προϊόντα και τους τρόπους πληρωμής.

Βιωσιμότητα
Τόσο οι Millennials, όσο και οι Gen Z ενδιαφέρονται για τα περιβαλλοντικά θέματα και αναζητούν κοινωνικά υπεύθυνες τράπεζες που προσφέρουν βιώσιμες πρακτικές, καθώς και προϊόντα με πράσινο πρόσημο.
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Έρευνες δείχνουν ότι οι Gen Z εμπιστεύονται τις τράπεζες περισσότερο από τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες για την ασφάλεια των δεδομένων τους. Αυτή η εμπιστοσύνη είναι πολύτιμη για κάθε τράπεζα και οι οργανισμοί οφείλουν να ανταποκριθούν χτίζοντας πάνω σε αυτήν.
Προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες
Κρίνοντας και από τα παραπάνω, κάθε τράπεζα οφείλει να προσφέρει εξαιρετικές ψηφιακές υπηρεσίες, με ισχυρά χαρακτηριστικά ασφαλείας και φιλικες προς το χρήστη εφαρμογές και ψηφιακές λύσεις για τα κινητά και το διαδίκτυο. Και οι δύο γενιές επιθυμούν μεταφορές χρημάτων, επενδυτικές επιλογές και όλα όσα χρειάζονται σε ένα μόνο περιβάλλον. Οι Millennials και οι Gen Z θέλουν να έχουν την επιλογή από τις τράπεζές τους να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου (πχ. ΙRIS Payments). Ενώ, τα λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία συναλλαγών δίνουν τη δυνατότητα στους Gen Z και στους Millennials να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα οικονομικά τους.
Εξατομικευμένες υπηρεσίες
Κάθε τράπεζα οφείλει να προσφέρει λύσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτητικές και πολύπλοκες ανάγκες των νεότερων γενεών, προσφέροντάς τους εργαλεία για το προσωπικό τους οικονομικό πλάνο αλλά και για τη διαχείριση των οικονομικών στην καθημερινότητά τους.
Η κατανόηση των τραπεζικών προτιμήσεων των Gen Z και των Millennials είναι ζωτικής σημασίας για τις τράπεζες. Συνδυάζοντας τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, οι τράπεζες μπορούν να προσελκύσουν και να διατηρήσουν όλους τους νεότερους πελάτες τους. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο να ικανοποιούν τις ανάγκες τους ως προς την τεχνολογία, αλλά πρέπει και να τις προβλέπουν και να ανταποκρίνονται εγκαίρως σε αυτές.